Goodnight




Dark tulip

Skulle pröva min nya färg. 

Tyckte färgen blev cool, vattnet blev rosa också haha

Söndag.

Hej på er! Helgen har varit lugn och nykter för min del. Så idag ska jag ta tag i städ och plugg, eftersom jag känner att det är så mycket att göra nu i skolan. Studenten är om dryga 3 månader, och det tar kål på mig, haha. Men det ska bli så skönt att gå ur skolan snart, men å andra sidan känner jag att jag kommer bli sjukt rastlös.

Efter skolan då? Jo, eftersom jag har fått jobb i Norge ska jag ge 100% och jobba där. Sen får man alltid se vad som händer, ifall jag vill plugga upp mina betyg eller studera vidare. 

Nu ska jag hoppa in i ett varmt bad och bara ta det lugnt. Bloggar senare, kram.





Godmorgon




Igår kom Kristoffer hit. Vi har röjt i lägenheten och ska även göra det idag. Mycket jobb men snart äntligen är allting klart så vi kan bli av med den. Annars har vi bara degat framför film och tagit det lugnt.

New in





Fick även nya kläder idag som jag lägger ut bild på senare! Kram

Godmorgon.

Sov hos min bror inatt, och idag ska jag till Norge på jobbintervju! Klockan är 7.37 och jag sitter på station med en kopp kaffe så jag kan piggna till lite! Skriver sen :*




New in




Igår fick jag även hem min fina klocka, 2 linnen, 2 klänningar och leggins, även ett par svarta spetsheels! 

Facelook



Bilden är ganska ljus men endå! Snart skall jag iväg och repa, och alldeles nyss hämtade jag ett paket.


Undra vad det kan vara ;)

Bloggar mer sen, kramis :*

Vår nya soffa!




Celsius Cola!




Nytt till garderoben

Hejsan. Bloggen håller på att fixas om just nu så iallafall, tänkte lägga upp en bild på vad jag fått hem idag! :)



Nyfixade naglar




Trött


Ang kommentar

"Du har det skitigt där hemma"

Anser du då att detta är skitigt?







Love life












Powernap




Morning drug




Time for school




Happy!

Fick hem alla kläder jag beställt idag. Istället för att inte ha någon klänning på nyår, har jag istället nu beslutsångest vad jag ska ha på mig...










Gårdagens nagelarbete

 


Designad av Sally Hansson!